دل نوشته
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

!!! باز منو تنهایی و شب/باز منو پیمانه و غم

من گم شدم تو این دنیا.تو نامردیا.تو بی محبتی هاااا

وقتی حتی ندارم من واژه ای برای گفتن.سکوت میکنم.سکوتی ................

 تنهاییت را کس ندید و حتی آن باد رد پاهایت را پوشاند.گمشد آن نفس گرمی که بهانه ی زندگی او بود.خسته شدم از لبخندی که در پس آن یک دنیا آه است و نفرین.این چرخ گردون بسیار گشت٬دریغ ار اینکه یکبار به نام من فال خوش زند.به نبال واژه ای هستم برای گفتن:مینویسم سکوت و میخوانم فریاد آن را٬مینویسم غم و میخوانم دنیا آن را٬که غم دنیای من است و سکوت فریاد بیصدایم٬پس مگذر از فزیاد که دنیای من است


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

زمـــــــــــــــــــــــین من
ساعت15:54---18 اسفند 1390
یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو! دل من میخواهد،

که بدانی بی تو ، دلم اندازه ی دنیا تنگ است ، می سپارم همه ی زندگی ات را به خدا




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:تنهایی, :: 22:49
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.